Hur förbereder man sig för att dö?

Ligger i sängen och kom att tänka på en sak. Jag vet att jordens undergång är uttjatad, men de människor som tror på den amerikanska prästen/radioprataren/vad han nu är, tror att jorden ska gå under om exakt 3 timmar. Undrar vad de gör just nu? Kanske är de lugna för att de varit bra kristna människor och därför tror de att de ska få en plats hos Gud. Eller så är de skiträdda och tänker på alla svordommar de råkat säga och att de ångrar att de varit så dåliga på att gå i kyrkan. Jag vet inte, jag har bara svårt att tänka mig känslan man har tre timmar innan man tror att jorden ska gå under. Jag tror som sagt inte på det, men skulle Tim eller någon börja skaka min säng inatt hade jag nog dött av hjärtstillestånd, haha..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Naw du är så gullig min söta danska kompis! <3

2011-05-22 @ 00:18:08
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0