I en busskur

Sitter och väntar på bussen i regnet, dock under tak som tur är. Regn är mysigt, mest när man sitter inomhus men det är inte så pjåkigt att vara ute i regn heller faktiskt. Fast det är ingen hit om man ska någonstans för efter ser man ut som en dränkt katt typ. Ville döda min mobil imorse när den ringde, var så extreeemt trött. Är fortfarande det, hade kunnat göra mycket för att få gå och lägga mig igen. Ska hålla i en idrottslektion och två redovisningar idag, dock är dem bara för min lärare så det är inte så farligt. Efter skolan ska jag plugga samhäll så det ryker, ska försöööka gå och lägga mig i hyfsad tid så jag får mer än 4 timmars sömn som inatt. 6 timmar är minimum! Vill bara tillägga att jag hoppas min smålänning kryar på sig snabbt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Din smålänning försöker verkligen krya på sig! <3

2011-05-24 @ 10:07:44
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0