Idag har jag...

varit på skitbra humör i början av dagen.
hållt en idrottslektion som gick bra.
redovisat två geografipresentationer som också gick bra.
blivit deppig på grund av matematik.
gråtit på grund av matematik.
tagit vaccin mot japansk hjärnhinneinflamation inför Thailandresan.
glömt den SATANS JÄVLA boken i skolan som jag verkligen behöver till ikväll.
kommit på att en uppgift jag inte börjat på blivit flyttad till imorgon vilket jag inte kommer hinna.

Denna dagen kan brinna i en eld, som Nickan säger.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hörru! Var inte ledsen över matten. Du kommer klara det galant. Det vet jag! Puss på dig tjejen

2011-05-26 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0