Ja....Fast nä

Lägg av Michelle, sluta tycka synd om dig själv. På torsdag söker du flera jobb, du pluggar röven av dig denna veckan och lite av nästa, för vet du vad? Imorgon är det en enda jävla vecka kvar av plugg och sen har du tio veckors ledighet varav 3 spenderas i Thailand. ENJOY LIFE.

Nej jag är inte schitzo, tycker bara det är roligt att prata med mig själv(?). Är inte sådär positiv egentligen atm men jag ska försöka bli. Den här kvällen är ganska hemsk då jag kommer få plugga till cirkus 1 inatt, no joke. Men snart är det helg och visserligen ska jag plugga då också men jag ska unna mig sovmornar utan någon som helst väckarklocka och så ska jag titta på SATC och jogga om det är fint väder. Måste också komma ihåg att ignorera att jag är sämst i världen på matte. (Ser ni hur jag lyckas smyga in lite negativitet ändå?) Fast nästa vecka ska jag visa vad jag går för i matte och då nailar jag det, klart som korvspad.

Fan vad virrigt inlägg. På tal om virrigt är jag så trött nu för tiden att jag på allvar har typ 5 sekundes minne. Jag minns inte vad jag tänkte på för några sekunder på, vad jag pluggar för något om jag tar en liten pluggpaus, vad jag käkade för en timme sen etc. WELL kanske ska plugga istället för att spendera tid här och sedan whina om att jag har mycket kvar. Godnatt och ursäkta mina konstiga och sura inlägg idag, det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: andrea

TAGGA SOMMARLOV :D:D:D

2011-05-25 @ 08:23:07
URL: http://dreeea.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du fixar det!

2011-05-25 @ 10:30:41
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0