Myslåt i solen

När jag kom hem från Elaine i förmiddes gick jag ut och la mig i trädgården för att sola. Det var precis lagom varmt och jag lyckades somna vilket var jätteskönt. Tycker man kan skymta en svag linje efter bikinin.. Ska låta min kompis BUS förstärka den ikväll! Jag har världens minsta och konstigaste problem, men jag vet inte vilket typsnitt jag vill ha på bloggen!? Antingen den här eller den helt vanliga som är standard, svårt. Fast ja, det finns ju jobbigare dilemman här i livet så ska väl inte tänka för mycket på det där, hehe. Seeee ya.

  


Kommentarer
Postat av: andrea

SÅ UNDERBAR ÄR DEN LÅTEN! :D haha

2011-05-21 @ 18:38:16
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0