Pink floyd



 

1 och 2. Pinkfloydkonserten 3. Utsikten från ett av hotellrumsfönstrena 4. Moi på hotellrummet

Pink Floyd-konserten igår var läskigt bra! Helt galen stämning i golfbollen aka Globen. GRYM kväll alltså! Kom hem för några timmar sen och sen dess har jag varit ganska flitig. Varit ute på promenad med Pucken, städat hela rummet, tränat på min historiaredovisning för mamma och fått jooooobb (är inget sommarjobb dock). Har föresten fått en liten present av min snälla pappa, Spotifym premiuuuuum! ♥ Sjukt uppskattat!

Imorgon är det ingen härlig skoldag alls. Inleder med nationellt prov i engelska och sen på historian ska jag hålla en redovisning på 10 minuter, hoppas inte mina nerver får break downs när jag ska snacka. Men det ska säkert gå bra. Hört lite önskemål om USA-bilderna, har dem på datorns hos pappa så jag tror jag kan lägga ut dem på söndag om jag hinner! Nu ska jag duscha, måla naglarna och annat fixetrix. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0