Ut och lira

Lånat Elaines linne ikväll utan att ha frågat om lov.. Förlåt babe! Vart ute på stan och käkat på uteservering med mamma och moster, väldigt mysigt. Min moster Malin sjunger föresten och hon tog med några låtar som hon har spelat in och OH MYYY vad hon är bra! Ska lägga ut dem på bloggen någon gång, promise. Nu har jag gjort klart kompletteringen på historian och det känns skitbra för har skjutit upp det lite, men nu ska den äntligen in! Ska till mormor och morfar imorgon och sen ska jag hem till pappa och fortsätta plugga. Älskar att vi är lediga på måndag och att jag ska träffa några från min gamla skola då, yaaaiy! Hade tänkt sova nu, godnatt på er!




Linne- Elaines, hehe
Kavaj- BikBok
Shorts-Åhlens
Armband-H&M
Halsband-Fått av Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0