Del 1 USA; New York


Times Square, måste besökas helt klart men det var ändå det stället jag gillade minst. Sjukt mycket turister och Souvenirshoppar. Kul att besöka en stund, men det känns så turistigt och det är roligare med de "riktiga" delarna av en stad om ni förstår vad jag menar.




Bor jag i Usa i framtiden måste jag passa mig för sånt här, annars kommer jag komma hem igen 150 kg+




Högst uppe (på hela husets övervåning!) bodde John Lennon och hans fru. Hon bor fortfarande kvar.



John Lennons minnesplats i Central Park





Rockefeller Center

















Favorit-frukoststället!





Ripley's believe it or not, kul ställe







Central Park. Trots att vi inte hade så fint väder var parken sjukt vacker!



Madame Tussauds







New York skyline, en av höjdpunkterna på resan. Mest för att det var något av det finaste jag sett, lite för att där fanns en snygg fransman ombord.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är inte alls avundsjuk..

2011-05-26 @ 15:09:39
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/
Postat av: ♫♪ Sandra T

åhh fyfan, måste dit!!

2011-05-26 @ 18:52:13
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0