Upp och ner

Shit. Mitt humör alltså. Det kan verkligen dala av ingenting! Det kan räcka med att jag kollar på någon kompis blogg så blir jag värsta neggot och tänker Fyfan vad hon är snygg osminkad/Hon är så populär och är alltid på fest medan jag sitter hemma och käkar mig tjock på glass/Varför ska ALLA kläder sitta fint på henne?/Hon tränar typ varje dag medan jag är jätteodiciplinerad och joggar inte alls så mycket som jag bestämt mig för. Fan. Jag kan verkligen bli deppig och känna för att gå och lägga mig i 15 år. Jag hoppas verkligen för min egen skull att det är typ tonårsrubbningar och att jag inte lider av någon psykisk obalans eller något. 

Nu ska jag plugga inför de tre proven jag har denna veckan, kan ingenting av någon av dem men jag orkar ärligt inte talat ge så mycket mer just nu. Mitt pluggbränsle är helt seriöst slut!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du ska se att det släpper, du behöver säkert bara komma ur stressen.

2011-05-30 @ 09:10:34
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0