Hemma i Ramlösa

Efter lite buss, flyg och tåg är vi äntligen hemma i Ramlösa igen. Har haft en helt underbar resa som har fått mig att må så otroligt bra. Paris är fantastiskt, Disneyland är underbart och familjen Sjöstrand/Carlsson som vi åkte med är helbra.

Såg precis att vi har en uppgift som ska vara inne idag och om jag skyndar mig kan jag nog hinna göra klart den, ska käka världens godaste B&J samtidigt. Det är dock det sista onyttiga för mig på länge, har i princip levt på croissanter i Paris. Nu tände pappa en brasa och det gjorde mig ännu gladare, oh life!




Kommentarer
Postat av: Tove

Hej du, sötnos! Jag är ledsen för att jag inte kom förra fredagen :/ har haft superdåligt samvete för det även om du sa jag inte skulle det. Men men, denna helgen kan jag inte och snart har jag körkort så hoppas vi ses SNART!!! I love U :) <3

2011-11-17 @ 20:18:59
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0