Lame friday

Världens mest ohändelserika dag. Jag har suttit vid datorn, förflyttat mig till tvsoffan och sedan hasat mig bort till datorstolen igen. Det var skönt i några timmar sedan blev jag så uttråkad att jag trodde jag skulle avlida. Ikväll sändes Brynäs-Färjestad på tv vilket var det bästa med den här dagen. Har föresten fått en ny addiction, Lipton Ice Tea med persikosmak. Det var det enda jag drack i Paris och nu går jag runt och är supersugen på det. Såg nyss att man kan köpa påsar man blandar med vatten och isbitar så att man kan göra sitt eget iste, det ska jag lätt inskaffa mig! Nu ska jag antingen titta på en film eller gå och lägga mig, antagligen det sista. Night

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh vad kul att du tycker det, tack så hemskt mycket! Blir så himla glad :)

2011-11-19 @ 00:47:40
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vacker bild :)



Sv: Ja men eller hur det är helt knas, planer för denna lördag? :)

2011-11-19 @ 10:11:45
URL: http://emelieronnelow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0