Ny vecka,nya tag




♦Jag har två lektioner imorgon och sen är jag ledig resten av veckan på grund av hemmastudier och inställda lektioner. Passar mig utmärkt, har en del saker jag måste göra. Har knappast back-to-school-ångest heller.

♦Det första jag ska ta tag i är min lägenhet som är i desperat behov av städning. Har en litet diskberg som måste bort, kläder ligger i princip över hela golvet och jag måste verkligen dammsuga.

♦Jag ska ta tag i plugget på riktigt och verkligen få något gjort. Har varit världens lataste människa den senaste tiden och inte fått något gjort över huvudtaget. Det måste det bli ändring på, med start imorgon. Eller på tisdag. Hehe.

♦Jag ska gå igenom min lilla (extremt tråkiga) papperhög med räkningar, val av vård och sånt där. BORING. Fast ja, är väl lite smått nödvändigt ändå.

Måste få mig själv lite back on track, känner att allting är lite rörigt. Tror jag behöver den här veckan!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Den låten är så bra! :)

2011-11-07 @ 09:00:19
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0