The day, the joy

Jag älskar att ha roliga saker att se fram emot, spelar ingen roll om de är små eller stora. Jag längtar till julen som jag ska få fira med mamma&pappa samtidigt för första gången på några år, jag längtar till samtalet där jag får reda på att jag fått jobb, jag längtar till nyår då jag och Elaine har awesome plans, jag längtar till Kanarieöarna, jag längtar till studenten, jag längtar till när jag och Elaine ska jobba utomlands, jag längtar till USA och jag längtar till London.

Just nu längtar jag till min säng och att få några timmars skön sömn. Night!


Kommentarer
Postat av: Hulken

Sjuuukt fin bild räkan! :)

2011-11-30 @ 12:33:22
Postat av: Bina

när ska du till USA och när ska du till London??? :D

2011-11-30 @ 15:46:52
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0