Musik när man sitter ensam en måndagskväll

Har haft världens lataste dag. Legat i sängen, förflyttat mig till soffan, kollat film och druckit Kalvins chokladmjölk. Som tur var gick jag ut och träffade Tina en stund, annars hade jag möglat. Vi satt på en bänk 1,5 timme och pratade bland annat om skräckfilmer halloweenkvällen till ära. Såg några barn som gick bus eller godis men gav dem mördarblicken så att de inte skulle komma fram, barnälskare som vi båda är. Sitter just nu i min soffa och lyssnar på musik, här är låtarna jag knarkar mest just nu.

Alex Turner – Glass in the park
The Sacred Sailors – It's What You Do That Defines You
The Kooks – All Over Town
Bombay Bicycle Club – Still
Florence + The Machine – Shake It Out
The Animal Five – We're Going To Die
Arctic Monkeys – Mardy Bum
Rihanna – We Found Love (Lyssnar inte på Rihanna vanligtvis, men den här låten är grym. Och videon, åh!)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha barnälskaren nummer ett ;)



Sv: Verkligen!



Hehe aw tackar! :)

2011-11-01 @ 09:50:39
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Vendela

Ladda upp bilderna!! :D



hiihi<3

2011-11-01 @ 20:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0