Så fint att det skär i mig


Idag har jag sökt fler jobb, köpt en klänning och ett halsband, suttit på en bänk vid ån med Amanda i två timmar, blivit bedövad i händerna av kyla, åkt med Benjamin och Amanda till min stuga för att testa högtalarna, råkat sätta igång larmet så att de ringde pappa och sa att det var inbrott, ätit pizza, spelat Facebookspel, kollat film med Tina och Lisa och skrivit listor. Där har ni min sköna fredag och det blir inte mycket mer än så för nu ska jag sova, för klockan är 04:15, jag är trött och det är anledning nog.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Damn, låter som en nice dag.



Sv: Kan tänka mig det.



Eller hur! Och du man tackar! :)

2011-10-29 @ 10:41:26
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-29 @ 12:24:19
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0