Jag bara saknar er så förbannat mycket

Jag drömde om Pleng inatt, lilltjejen från Thailand jag fäste mig så mycket vid. Hon gjorde alla de sakerna hon gjorde på riktigt, det kändes så fruktansvärt verkligt. Jag började gråta på bussen hem idag när jag tänkte på det, jävla vrak. Ibland känns bara saknaden som kaos i kroppen och det blir för mycket. Jag vill inget hellre än att träffa henne och alla barnen från barnhemmet igen, men att lämna dem en gång till kommer döda mig på insidan. Att åka dit var något av det bästa jag gjort, men saknaden efteråt är det svåraste jag varit med om i hela mitt liv och jag är inte säker på vilken av känslorna som var starkast.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du kommer lära dig leva med det, och det är okej att sakna.



Sv: Tackar! Och jag tackar och bockar, känslan är otrolig!

2011-10-24 @ 21:17:37
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh*<3

Gud, jag drömde om Prae igårnatt! :o Läskigt...saknar dem också jättemycket, saknar hela grejen, våra pratstuder på kvällarna, näbbmus och jordbävningar, allt! <3

2011-10-25 @ 18:22:49
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0