Kreta


Planet dit var försenat ungefär 6 timmar, tur för mig att vi var i Sverige så jag kunde fördriva tid på Twitter och Facebook. Gratis matkupponger fick vi i alla fall, alltid något.






Vår balkong och utsikt var fantastico, typ det bästa med hotellet.


Vädret var faktiskt dåligt de flesta dagarna vilket var trist. Man fick utnyttja de soltimmarna man fick.




En av de få fina kvällarna vi hade.


Läste Ozzy Osbournes självbiografi. Galen man, men väldigt rolig.


Min fina lillebror




Hade en liten katt som sprang runt på hotellområdet, döpte den efter Ozzy


Åt på en restaurang precis vid havet, det skvätte nästan upp på benen ibland.




Näst sista kvällen träffade vi några trevliga människor som bodde i både Sverige och Norge. Satt och förtärde alkohol på deras balkong, mysigt.


Tobias och Cassandra, båda var med i hotellets shower som var på kvällarna. Coolt, tyckte jag.


Jonas till vänster var 26 år och Tim 17. Både oldie och mini fick utstå en del åldersskämt.


Jag och Linn.


90-talsshowen tror jag. Sista kvällen på resan, dagen efter väntade vi på ett ännu ett försenat plan och sedan bar det av hemåt till kära Sverige.


Kommentarer
Postat av: Lina S

så härliga bilder!

2011-10-25 @ 17:29:36
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0