And when you think more then you want, your thoughts begin to bleed

Jag mår så fantastiskt bra just nu och jag har ingen speciell anledning till varför. Jag trivs bara så bra med hur livet ser ut just nu trots att det finns en del som fattas. Jag hade tillexempel velat ha ett jobb så att jag kan köpa kläder med gott samvete. Jag hade även velat ha en pojkvän och känna mig stört galet förälskad. Nu har jag varken jobbet eller pojkvännen men jag har en fantastisk famillj, vänner jag verkligen tycker om, jag bor i en lägenhet och stad som känns helt rätt och min skola får mig att må bra. Allt ska inte behöva vara perfekt för att man ska vara glad, som tur är.


Tumblr_lsh35nbkh21r36j8go1_500_large Tumblr_lrogaxq2hz1qh6s2do1_500_large


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du äger, tycker om dig massor!

2011-10-03 @ 12:38:03
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0