Första höstdagen

Vårt internet funkar inte så kan inte lägga upp bilder. Lånar mammas iPad, blir sjukt sugen på en egen! Ganska onödigt om man har en dator men det är mest för att det är kul, så den dagen jag känner mig lite extra rik kanske jag slår till. Väla idag med Elaine var väldigt mysigt. Köpte vantar, en väska och ljus till lägenheten. Fick även min födelsedagspresent idag, fick hela ProActive-serien! Jag har sagt till Elaine att jag vill köpa det men att det är så dyrt, så himla söt som lägger det på minnet och köper det till mig. Tusen tack mitt hjärta! Nu ska jag packa ihop till flytten (lägenheten blir min imorgon!!) och sen använda masken som ingick i kitet. Kanske lite plugg på det med, får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0