Morgonens låt


Den här veckan kommer bli läskigt lugn. Idag ska jag bara göra ett prov, resten av veckan har vi en lektion per dag och på fredag är vi lediga. Inte mig emot alls. Denna morgonen har jag ägnat åt att plugga naturkunskap, hoppas att det mesta sitter till provet jag ska göra om ungefär 1,5 timme. Planerna för resten av dagen är att plugga engelska och träffa Tina ikväll.

Inatt drömde jag att jag träffade en kille som jag snackar med på internet, jag såg fram emot att träffa honom jättemycket men när vi väl gjorde det var han 1.50 lång. Jag fick panik, haha. Längden är kanske inte det viktigaste här i världen men 2 dm kortare hade inte funkat för min del. Nu beger jag mig mot skolan, tjohej


Kommentarer
Postat av: Bina

hahahahaha är det Z du drömde om? :)

2011-09-26 @ 16:05:54
URL: http://threefireflies.blogg.se/
Postat av: Bina

Haha, ja 1.50 är ju till och med kortare än mig! :O Haha, vissa drömmar är helt crazy ibland, men det kanske är ett tecken?!

Haha...delfinen....aw, jag dig. När får vi hälsa på dig? :D

2011-09-26 @ 16:38:21
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0