Nice surprise


Min spegel var tydligen lite smutsig, skulle i alla fall visa min nya mysiga tröja från H&M som jag köpte igår. Idag har jag åkt hem till mamma, hjälpt henne att städa, pluggat naturkunskap och tittat på En prinsessas dagbok. När jag var yngre tyckte jag att Josh var snyggast, ni vet det populära svinet, men nu kom jag på hur söt Michael är! Killen hon blir tillsammans med på slutet. Hans hår, hans stil... Åh. Tydligen har skådespelaren, Robert Schwartzman, ett band som heter Rooney. Lyssnar på Rooney – When Did Your Heart Go Missing? just nu. Mysig!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vill också ha en sådan tröja... bitch.



Puss

2011-09-24 @ 01:24:11
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Har redan en sådan tröja... bitch.



Puss

2011-09-24 @ 12:01:30
Postat av: Michelle

Bitches.



Puss.

2011-09-24 @ 14:23:21
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0