Spontanious

Michelle: Jag är törstig, jag vill ha Fanta! Har Willys öppet?
Amanda: Nej det enda som är öppet nu är McDonalds
Michelle: Vi drar dit!!
Amanda: Det är kallt
Michelle: Benny....?
Benjamin: Om ni köper ett mål så att jag får ett på köpet (Han hade någon kupong)

Så lät det ungefär innan det bar iväg runt 11. Martina hängde på också och sen checkade vi in på Donken på Facebook och vips så kom Samuel traskande också. Facebook är rätt läskigt egentligen, haha. Fick min fanta (köpte tre, en jag kunde dricka där och två jag kunde ta med hem till att ha imorgon) och trevligt nattsällskap också. Drog hem runt 00:20 och nu sitter jag här i min goa säng igen med ljusslingan tänd. Han som bor nedanför mig verkar ha fest/grabbkväll (hör bara killar), med tanke på hur fruktansvärt lyhört här är måste hans grannar hata honom. Känns nice med unga människor i huset i alla fall. Är rätt pigg så tänkte ge er något att vila ögonen på såhär på natten, för de som är vakna det vill säga. Resten av er får något trevligt att vakna till!


Tumblr_lqc6suewsp1qi4j3ro1_500_large
Ryan Sheckler. I listan om Faliraki skrev jag att en av de snyggaste var Oliwer, han liknade Ryan lite. *Dör*


Tumblr_lqzikkh0zo1qah6hzo1_1280_large
Adam Brody, han får alltid vara med på mina listor på snygga boys. Jag försökte ta med lite nya killar som jag inte haft med på bloggen förut, men Adam kan jag bara inte skippa.

Tumblr_lg1ekvirdo1qgjbo5o1_500_large
Joel Kinnaman, nyfunnen love.

This-is-ujz5q3ua-137753-500-650_large
Gerard Butler, manlighet personifierad.

5130581248_d81bb3624e_z_large
Sidney Crosby. Hans kanadensiska blick, I'm drowning.

Tumblr_lf2add6hd01qa4vrxo1_500_large
Rob Lowe. I filmen Young blood är han världens sötaste. Första gången jag såg den kunde jag inte titta på sexscenen med honom och en tjej för jag blev så avis, haha...

Tumblr_lqsqww56h01qgli63o1_400_large
John Travolta är så jävla snygg och charmig i Grease, hade gärna åkt med i hans 60-talsbil..!

Anothermanrobertpattinson2_large
Innan jag sett Twilightfilmerna tyckte jag Robert Pattinson var sjukt överskattad, lite halvful faktiskt. Fast nu tycker jag nästan han är vacker på något sätt. Hans ostyrliga hår, skäggstubbet, ögonen. Nej, det är något med honom!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ryan är mums!

2011-09-16 @ 08:58:29
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0