Studentmössor och Ullared


Testade studentmössor idag i skolan och gud vad mycket det finns att välja på. Typ 5 olika hattar, hur insidan ska se ut, färg på banden, inbyggd kamera, ficka på insidan and so on. Fick valt storlek iallafall så får jag se sen vilken modell det blir. Spenderat resten av dagen på Ullared med mina sköna klasskompisar Sara, Amanda, Martina och Nicolina. Köpte en del till lägenheten och några andra småsaker, allt åker väl upp på bloggen imorgon kan jag tänka mig. Nu ska jag titta på "Sol, bad och oroliga föräldrar" på Kanal 5 play, käka cookies och dricka mjölk.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hemskt vad alla testar studentmössor redan :O

2011-09-09 @ 09:37:45
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0