This is life without you, learning how to miss you

Gårkvällen var smått galen. På vägen till festen slarvade jag bort Isabelles och Jonnas presenter så jag fick låna en cykel för att hitta den, tänkte "koncentrera dig, trilla inte" och då cyklade jag in i en trottoarkant och trillade, hahaaa. Mitt högra knä ser för jävligt ut och gör sjukt ont, så sjukt klumpigt gjort! Hittade i alla fall presenterna vilket var tur. Festen var soft och efteråt drog jag och Elaine till Bahnhof fast jag orkade inte gå in för att mitt knä gjorde ont så satt utanför och väntade. Kände mig som en frusen sparris, smått köldskadad.

Ikväll ska jag,Martina,Amanda och Louise plugga inför naturkunskapsprovet vi ska ha imorgon. Jag kan inte det så bra men det löser sig. Ni får bilder från igår sen, det blev bara några från förfesten. Fast inte illa det heller!


306420_215950188467434_100001573647942_630461_379903853_n_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0