Klurat på rubrik i 20 min nu


I fredes åkte jag hem till mamma för att få umgås med henne lite, vi gick ut och käkade på en mysig tapas-restaurang i stan. Igår var vi på Ikea och köpte mer grejer till lägenheten, bara en skrivbordsstol och några kuddar som fattas nu! Igårkväll förfestade jag och goa tjejer från klassen hos Amanda innan vi drog på fest hos Samuel. Soft kväll som avslutades med kebabrulle, taaasty! Erika skulle sova hos mig sen så runt 1.30 vandrade vi hemåt.

Har fått min nya dator nu föresten, helt underbart med en större skärm! Tycker om den hittils. Nu ska jag dricka Pucko chokladmjölk och chilla med Tim som precis kom hit.


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Snygging där! Gud vad jag saknar dig!! Vad hände med fikan? :O har du flyttat helt nu alltså? :p <33

2011-09-14 @ 15:50:51
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0