Bildbomb från Faliraki

Resans låtar: Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder
Mange Makers – Fest hos Mange
The Wanted – Glad You Came - Alex Gaudino Radio Edit
Dyland & Lenny – Pégate Más
Resans läskigaste: Första kvällen när vi skulle hem anföll en italienare Elaine och bet henne i halsen(!) så jag slog på honom med en ros jag fått och då hoppade han på mig istället och försökte dra upp mitt linne. Jävligt obehagligt fast skrattade rätt gott efteråt!
Resans jobbigaste: Att vakna upp lite bakis på morgonen i ett rum utan air condition.
Resans mat: Cheesburgare på hotellet, åt det varje dag i princip.
Resans roligaste händelse: Det går inte att välja en! Men malaka-bomben i poolen, "third wheel rolling", när jag slog galningen med rosen, "but in tze club, she waz kizzing me", "you look like gris", "I was sinking", övernattningen med Ryan&Darren m.m
Resans sämsta: Att vi inte tog vara på ALL tid och festade på söndagen och torsdagen också.
Resans saknad: Facebook, haha.
Resans drog: Vi var höga på livet
Resans tråkigaste: Att vänta på ett försenat flygplan när vi skulle hem
Resans finaste: Vädret var grymt
Resans bästa: Nätterna, har nog aldrig haft så roligt förut
Resans dricka: Kiss on the beach
Resans kärlek: Blev inte kär i någon, men den jag tyckte mest om var Darren
Resans snyggaste:
Hm... Om man bara går på utseendet så säger jag Oliwer eller Mitchel, vilket i för sig inte säger er något.
Resans mående: I det stora hela, sjukt bra!!
Resans kommentar: "I was sinking..." "You're sinking? That's not good"
































Världens bästa resa! Saknar ihjäl mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0