Om mig

Vad är den äckligaste mat du vet?
Ärtsoppa och korv stroganoff

Vad ångrar du i livet, om något?

Det vore isåfall att jag inte åkte som utbytesstudent nu i tvåan. Jag har en kompis som ska göra det nästa år och jag är så himla avundsjuk! Anledningen till varför jag inte gjorde det var för jag inte ville gå ett år längre än mina kompisar, kändes som att jag skulle komma efter. Jag planerar att åka och plugga i Usa två år efter studenten, men jag missar oavsett high school och det hade varit jätteroligt att få uppleva! (Filmskadad)




Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

Jag vet inte vad jag kommer ha, bara vad jag vill. Tjockare strumpbyxor, stora tröjor, halsdukar, ankelboots, skinnjacka, skjortor. Inget senapsgult.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Jag har verkligen ingen aning.

Vad gjorde du i helgen?

Förra helgen så pluggade jag mest på fredagen och var på fest hos Samuel på lördagen

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Plugga, dammsuga köket, fixa med CSN och sen vet jag inte mer

Vad har du på dig just nu?

Mjukisshorts, linne och tjocka strumpor.

Senaste låt du lyssnade på?

Radical Face – Welcome Home, Son

Bästa skönhetsknep?

Ha på sig det man känner bekväm i, det utstrålar självförtroende vilket är fint! Har man tillexempel tight fast att man hatar det så syns det oftast.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Det beror helt på hur killen ser ut och bär upp kläderna. Jag tycker om rockigt, skatestil, skjortor, uppvikta byxor till kängor, mössor&kepsar (!), lagom med häng, stuprör, lite prepp, tshirt med tryck och så vidareee. Blandat som tusan alltså.



Och fulast?
Jag gillar inte när det ser för feminimt och för mycket ut, tjejiga cardigans och sjalar med jättemycket mönster och färger.

Vem saknar du?

Barnen i Thailand, SJUKT MYCKET!

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Att onyttiga saker blev nyttiga. Nej, gud vilken egoistiskt och fet önskan. Jag vet inte, något som gynnar folk som inte har det bra idag.

Bästa boken nånsin?
Jag gillar Georgia Nicolson-böckerna, de är så klockrena. En shopaholics bekännelser och Linas kvällsbok är också bra som tusan.

Vilka tidningar läser du?
Cosmopolitan och SOLO

Vad önskar du att du var bättre på?
Instrument, spanska, att sjunga


Tumblr_lm7otrhe3c1qcxieko1_400_large

Är du religiös?
Sista jag är.

Vad är din största rädsla?
Att någon i min familj ska bli sjuk eller dö. Eller att bli torterad, eller levande begravd. USCH.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Tror inte jag varit med om något jätteelakt, inte som jag kommer på i alla fall.

Om du får barn, vad ska du döpa dom till?
Jag vet inte ens om jag vill ha barn. Men jag tycker att Summer är jättefint, men då får man nästan bo i Usa eller England.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?
Fan vilken tråkig fråga. Jag bryr mig inte så länge den ser lite anständig ut och har en fungerande radio. 

De tre finaste sms du fått i år?
Det vet jag inte. Sorgligt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0