Never ending story

Färjestad förlorade mot HV71 med 6-2 och jag säger congratufuckinglations till Hv för sin första vinst denna säsongen. Gött jobb. Nej, jag är ingen dålig förlorare. Är skitglad ser ni väl. Den här kvällen är inte min kväll. Saknad, en hockeyförlust och en alldeles tyst mobil. Väntar på att den ska vibrera fast det gör den inte pga tidsskillnader och skit. Nu skrev Michael "Förbered dig på verbal våldtäkt". Vi spelar Wordfeud. Fick precis 39 poäng för ordet "kukars", fan vad jag äger.


Kommentarer
Postat av: Amanda

KANSKE är det så att finaste HV71 har förlorat en del matcher för att deras älskade Stefan Liv gick bort. Det var synd om dem. Och be happy! Puss.

2011-09-22 @ 23:34:13
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv: Det är otroligt hemskt, men ingen ursäkt. Blir happy en annan dag, puss

2011-09-22 @ 23:41:32
URL: http://michibelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0