Förmiddagsfika och sol


Morgonmusik


Förmiddagsfika med Tanja


Fick ett frukosterbjudande med scones,chailatte och juice. Jag tog med äppelsmak, hemskt god.




Älskade underbara solen tittade fram


Shopping


Min fina lillebror när vi möttes för att gå och handla


Fin grafittigubbe

Nu ska jag dricka kaffe och plugga engelska. Ikväll ska jag äta nudlar och titta på hockey på tv. Jag mår bra och är taggad för helgen, ska fira två fina tjejer som fyllt 18. En ålder som inte bör firas med måtta.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej! Jag och min kusin ska åka till Child protection home i Thailand som du och din kompis var på om några veckor :). Jag undrar bara vad ni lärde eleverna i skolan? skulle ni komma på allt själva eller fick ni material att utgå från? Hade varit kul att höra!



MVH sophie

2011-09-22 @ 18:57:42
Postat av: Michelle

Hej, vi fick bara reda på vad de ska lära sig, så som siffror, hälsningsfraser osv. Sedan fick vi komma på hur vi skulle lära ut det själva. Om du frågar kan du säkert få material om du känner att du behöver det!

2011-09-22 @ 19:51:37
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Omg, som jag ser ut xD aja, det va trevligt iaf! <3

2011-09-24 @ 16:59:57
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0