Bought

 

 

 



Lägger bara ut bilder på det jag tycker är värt att se. Här är allt jag köpte i alla fall:
♥Prydnadskudde (bild)
♥Underlakarn
♥Värmeljus 100-pack
♥Tabletter (till köksbordet) x4
♥Kajalvässare
♥Skrivblock
♥Batterier
♥Doftljus (bild, luktar blåbärspaj!)
♥Kam
♥Tandsborstglas
♥Äggkopp x2
♥Trosor
♥Parfym, Britney Spears Circus fantasy (bild)
♥Kaffeburk (bild)
♥Deo
♥Prydnadskrona (bild)
♥Ljusslinga (bild)
♥New York-tavla (bild)
♥Skor (bild, köptes inte på Ullared utan en skoaffär utanför jag inte minns namnet på)

Allt det här för ca 900:-, helt galet. Jag är nöjd med mina köp, lite extra med ljusslingan. Velat ha en länge och det blir verkligen sjukt mysigt! Såhär såg det ut hos mig igårkväll:


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Fina grejer!



Sv: 1: JA! Säg när du kan så fixar vi det!

2: Usch ja det kommer det bli...

2011-09-10 @ 10:42:02
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Så mycket fina saker! :)



Ha en fin kväll!

2011-09-11 @ 17:40:46
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0