Skaka om mig

Tumblr_m31x70ob4p1r825uto1_500_large
 
Tumblr_m2mpxqfo5f1rpivzmo1_500_large

Genom min blogg kan jag gå tillbaka och följa exakt hur jag mått och vad som hänt. Som i oktober,november förra året mådde jag så himla bra över ingenting, jag var bara nöjd med livet.
När jag ser inläggen jag skrivit och låtarna jag lagt upp minns jag för det mesta hur jag mådde just då, vart jag satt någonstans, hur det kändes, exakt vart i livet jag befann mig. När jag tittar tillbaka på det här inlägget så kommer jag minnas hur fruktansvärt intetsägande livet var i april. Hur ingenting hände, hur det som väl hände inte kändes någonting. Hur mycket jag önskade att vakna till liv, hur mycket jag ville explodera känslomässigt på insidan. Jag kommer minnas april som en månad ovärd att minnas.
Trackback
RSS 2.0