Antagningsbesked

 
Igår fick jag ett mail från min kontaktperson Kajsa att jag är antagen till Seattle Central Community College, skolan jag sökte till! Så pirrigt och fantastiskt. Jag har fått datum när jag åker dit och nu är det bara att börja fixa med visum, CSN, flygbiljetter, rumskompisar och annat roligt. Jag har suttit hur länge som helst på Google maps och beräknat ut avstånd mellan skolan och football- och baseballarenorna, närmsta Starbucks (8 min gång!), vart de olika shoppingcentren ligger osvosv. ÅH MEN VAD GLAD JAG ÄÄÄR.
 
115 dagar.

Kommentarer
Postat av: Tove

Grattis vännen!! Så hiimla kul för dig! :D <3

Svar: Åh tack fina du! <3
Michibelle

2012-08-25 @ 21:25:04
URL: http://topplare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0