Fancy

Johannas syster Emelie visade mig appen Fancy för några dagar sen och jag har spenderat mycket tid på den sen dess. Det finns även som hemsida, http://www.thefancy.com/. Där finns oändligt med bilder som är indelade efter kategorier, bara tryck på bläddra och välj. Det är svårt att sluta scrolla, så himla fint alltihopa.
 
En av mina favorikategorier är Resor&Destinationer. Platser man knappt tror är sanna, vill bara skriva en "must-visit"-lista när jag bläddrar igenom de här bilderna. En annan är Djur, det pirrar i magen på mig så söta de är och jag vill bara kidnappa dem allihopa.
Och så Mat-kategorin såklart, den är en jävla plåga att ta sig igenom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0