Fina Sverige

Så. Igår morse tog jag bussen från Oslo hem till Helsingborg och började lipa lite när jag kom fram till Knutpunkten. Jag har inte nästa arbetsintervju förrän nästa vecka så jag passade på. Behövde det så jävla bad. Igår fikade jag med min saknade Elaine, kramade på pappa och Tim en massa, åt världens godaste middag och somnade i min egna säng för första gången på nästan en månad. 
 
Imorse tog jag tåget till Halmstad. Aldrig blivit så glad över att se den tågstationen.
Överraskade finisarna på min gamla skola. De hade ingen aning om att jag var i Sverige och Tinas min när hon såg mig var alldeles obetalbar. Kramade henne längelänge och lipade nästan lite igen. Värst så sentimentalt allt är just nu.14.00 träffade jag mina andra favoriter för lunch och catch up. Himla trevligt, mysigt och välbehövligt. 
Gick i affärer och jag och Nille var i våra essen. Slutade med att jag köpte två tröjor och en väska.

Imorgon åker jag hem till mamma och stannar där till söndag, sedan tar jag bussen tillbaka till Oslo. Förhoppningsvis med nytt pepp och energi. Tre månader, heja heja.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du anar inte hur fint det var att träffa dig igen! Åh, nu saknar jag dig igen. Vi kommer och hälsar på dig snart danskis!

Svar: Det var så himla fint att träffa er också och jag saknar er redan. Åh, vad det vore kul! Puss sötismango.
Michibelle

2012-09-02 @ 17:57:56
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0