Fint veckoslut

 
Tog spårvagnen ut till Majorstuen där vi åt jättegod mexikansk mat. Det fina vädret höll i sig och det kändes lite som att vara på semester. Innan jag kom hit trodde jag Oslo och Stockholm skulle vara ganska lika, men det är de inte. Tycker att Oslo är både finare och mysigare faktiskt! Efter vi ätit gick vi till ett café och jag tog en latte, inte för att jag är någon hardcore kaffedrickare men efter att inte ha druckit kaffe på en vecka är det faktiskt himlahimla gott. Nu ska jag fortsätta titta på OS-avslutningsceremonin som är så fin att jag blir tårögd sisådär varannan minut. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi fint halsband. Saknar dig!

Svar: Fick det av två tjejer med bra smak ;) Saknar dig med!
Michibelle

2012-08-13 @ 14:41:53
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0