Guds gåva till mig en ensam helg som denna

 
För ett tag sedan såg jag The Inbetweeners Movie och tyckte den var jätterolig. Det är från början en serie och igår hittade jag den här länken där man kan se alla avsnitten. Så jag har i princip maratontittat på 18 avsnitt och jag minns inte sist jag skrattade så mycket. Är frälst. Jag har bara ett avsnitt kvar på den tredje och sista säsongen och jag vill inte ur The Inbetweenersbubblan, åhh. Det är är omoget, snuskigt, brittiskt och absurt. Bland det bästa jag sett i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ser framför oss dig som jouralist, sjukt rolig! hahaha, // issi med mamma

Svar: Haha, åh vad söta ni är. Och gulligt att du högläser för din mamma. Puss
Michibelle

2012-08-27 @ 21:17:40
Postat av: Anonym

oj hahaa skulle vara i det där inlägget med skogen och 15 katter

2012-08-27 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0