Last night

Inatt drömde jag att mamma sa "Låt oss vara ärliga, Michelle. Att du kommer vara singel hela livet vet både du och jag, så därför har jag anordnat giftemål mellan dig och en kille jag träffat genom jobbet. Jag har kontaktat en adoptionsbyrå också, så ni kan hämta barnet om några veckor från idag." Så jag började planera bröllop och Lisa&Tina var överlyckliga och fixade blommor, klänningar, mat osv. Men dagen vi skulle gifta oss kom jag på att jag inte visste hur han såg ut, så jag ställde in allting. När jag väl fick träffa honom var han världens babe och han sa att han inte kunde ge mig en chans till, för jag hade förstört allt. Om drömmar speglar det undermedvetna...Ska man skratta eller gråta?

Har precis ätit avokado- och äggfrukost och ska alldeles strax ut med Johanna och hennes syster på stan. Vädret är jättefint och shortsen är på, skönt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad fin du är min vän! Åh. Pussar och kramar <3

Svar: Glad jag blir!! Jag saknar dig. Puss och kram <3
Michibelle

2012-08-13 @ 13:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0