Söndag 12/8

 
Idag hade jag ställt klockan för första gången sen jag kom hit. Johanna är instruktör på Actic där hon håller i danspass och idag ville jag vara med och testa på. Väldigt jobbigt, men kul! När vi kom hem gjorde vi kycklingsallad till lunch, önskade oss en balkong lite extra mycket just då att sitta på. Vädret är så himla fint och man blir så glad! Hade köpt med mig Coca cola zero hem som smakar himmel nu när jag nästan bara druckit vatten i 10 dagar. Vatten är inte min grej, men det är gratis och bra för kroppen på många sätt. Nu är det snart dags för andra halvlek i handsbollsfinalsmatchen mellan Sverige och Frankrike, heja heja.
 
(Hej Johanna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0