Tappat bort mig bland dagarna

 
Idag har varit jobbig. Åkte in till stan för att prata med en butikschef som de sagt skulle vara där, men det var hon inte. Så istället gick jag och spenderade pengar som jag egentligen måste spara på ett spetslinne och en sov-mys-tränings-strand-tshirt från Monki (rea dock), ett nagellack och duschtvål. Innan jag skulle åka hem gick jag inom affären igen men då hade hon gått för dagen. Jag får göra ett nytt försök imorgon, vill ha det här jobbet så bad. Annars då. Har legat på vardagsrumsmattan, stirrat upp i taket och känt mig fruktansvärt omotiverad. Förhoppningsvis ska jag och de andra se Warrior ikväll, världens bästa film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0