Januari Februari Mars April 2012

Det här året är knappt värt att summera, men det är lite obligatoriskt så här kommer några av årets höjd- och lågpunkter. Om det nu ens är ett ord.
 
Startade det nya året på en hotellbalkong i Helsingborg med Elaine. Dansade på Cardinal, fick en låtsaspojkvän, drack gratischampagne, åt pommes halvdöd i hotellsängen och var fortfarnade full när vi åt frukost dagen efter. Himla bra nyår.
Utgångar i Halmstad med mina fina.
Och så kom helvetesveckan då jag grät mig igenom dygnen för att jag saknade Pleng så mycket. Köpte en nalle som jag skickade till henne och det kändes lite som ett avslut.
Var på Kanarieöarna med pappa,Tim,Ylva,Erik och Ellika. Himla bra semester och så fick jag lära känna mina plastsyskon lite bättre. 
Martina, Nicolina, Sara och Amanda kom hem till mig i Helsingborg och vi fikade på bryggan i vårsolen, åt tacos, lekte drinklekar, dansade, haffade och hade en fin dagen-efter med glass och film. 
Gick ut och åt med Tim och mamma lite då och då för att vi inte alls umgicks så mycket som vi borde gjort och ville göra.
Åkte till Göteborg med journalisterna från skolan och det var en döbra dag med sol,studiebesök på tv4 och universitetet, fika och fönstershopping. 
Drinkkväll med Lisa och Tina. Åt salta pinnar och ordet brittkuk lades till i vår ordlista.
Vårmyste och jag saknar Halmstad och LBS så att jag dör när jag ser bilder som den här.
Firade fina Julia som fyllde 18 med drinkar och bowling. 
Mer utgångar. 
Jag och Lisa körde stenhårt på LCHF och plågade oss själva med mentala godisbilder och pizzascener ur SATC. Klarade det rätt fint ändå med lax, avokado och räkröra, som här Lisa lagat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0