Laholmsvisit

Varit i Laholm idag och hälsat på farmor på hemmet där hon bor. Träffade även hennes systers (som dog i cancer för ett tag sen) man som förändrats så otroligt mycket sen jag sist såg honom. Han hade gått ner så mycket i vikt, kunde knappt prata längre och höll kvar min hand när jag sa hejdå, blev så himla känslosam och det var svårt att skaka av. Kom i alla fall nyss hem och fick för tidiga julklappar av mamma. En adepter, pengar till USA och Neulash som jag så gärna ville ha. Ikväll ska jag gosa med Pucken och försöka sova tidigt. Imorgon kommer bli en lång dag, fast fin.


Kommentarer
Postat av: Tove

säg att jag är bakom flötet men vilken dag åker du till the us? :) <3

Svar: Imorgon! :)<3
Michibelle

2012-12-12 @ 13:59:04
URL: http://topplare.blogg.se
Postat av: Tove

LYCKA TILL OCH HA SÅ KUUUUL säger jag bara!!! :D fan vad häftigt! finns jag kvar här när du kommer tillbaka, vännen! :) <3

Svar: Tack hjärtat!! <3
Michibelle

2012-12-13 @ 18:48:41
URL: http://topplare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0