Malmömys

Idag vid tio gav jag och pappa oss ut i kylan för att köpa julgran. Hittade en som var lagom liten och mysig som fick följa med oss hem. Senare vid tolv kom mamma hit och så drack i alla kaffe innan jag, mamma och Tim fortsatte ner mot Malmö och min moster Malin.
 
Åkte först till Myrorna där jag köpte en fin jeansjacka som inte kommer kunna användas på några månader, men den gör mig redan vårpepp. När vi kom hem till Malin bjöd hon på kaffe, julmust och chokladmousse. 
Mamma och Malin.
Vi skulle spela julklappsspelet och det var så himla roligt och jag vann precis det jag ville ha, woah.
Tim slår tärningen och jag tvingar mamma ta bloggfoto.
Genade genom folkets park där folk åkte skridskor. Kom sedan till restaurangen vi skulle äta på där jag som de två tidigare gångerna jag varit där tog hamburgaren med jordnötssmör, banan och bacon i. Brutalt asgod. Nu är jag hemma hos pappa igen och har ätit B&J, pratat med L i telefon och halvkollat på tv. Så himla bra lördag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA ja, jag känner det också. Så sorgligt det hade varit..

Svar: Haha, men roligt!
Michibelle

2012-12-09 @ 15:07:02
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0