Starbucks och spontanöl

Igår var bra. Döbra. Följde med på stadsvandringen en gång till för att två killar från hostlet skulle på den, och den var ännu bättre denna gången. När vi kom tillbaka skulle de följa med på en hur-man-brygger-öl-utflykt som jag inte kunde följa med på så jag satte mig på Starbucks som ligger tvärs över gatan och drack latte, kollade kurser och skrev. När jag kom tillbaka satt ölgruppen och drack öl de köpt med sig från touren och snart satt jag också där och hävde i mig både tysk och amerikansk öl och ignorerade det faktum att klockan skulle ringa 6 på morgonen nästa dag och att jag har orientation i skolan hela dagen. Galet värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0