5. Berätta om vem du var för ett år sedan.


Den här bilden är tagen i december 2010 så såhär såg jag ut för ett år och en månad sedan. De utseendemässiga skillnaderna ser ni kanske själva, men det har hänt en del på insidan med. Jag tror jag är ungefär likadan mot andra nu som jag var då men jag har lärt mig så mycket om mig själv det här året. För ett år sedan var jag mycket osäkrare på vem jag var och vad jag kunde klara av. Jag blev lättare deppig och lät småsaker påverka mig så mycket mer än vad det gör nu. Idag har jag en mycket bättre inställning till allt och jag känner mig tryggare och gladare med både mig själv och allting runt omkring mig. Jag idag är det bästa jaget jag har haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0