Happy day

Skrattat mig igenom hela den här dagen, såna dagar är bäst. Det har varit ganska soligt och då blir man 1000 x gladare! Längtar så mycket till våren när solen skiner nästan hela tiden, åhåhåååå. Nu ikväll har jag träffat Lisa en stund och lagat middag till mig själv som blev halvkass. Imorgon börjar vi inte förrän 12 så får sovmorgon, men tänkte ändå gå och lägga mig tidigt ikväll. Är tröööött. Igårnatt drömde jag en fruktansvärt hemsk mardröm, jag drömde om någon psykopat som kidnappade en kille jag kände och begravde honom levande i något träsk. När jag sedan vaknade hade jag jättesvårt för att somna om, så fort jag blundade såg jag det där träsket framför mig. Usch. Såna lägen man ska ha någon sovandes bredvid sig så man kan krypa upp närmre, brrr! Jaja, bed time. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0