Söndagkväll

2011 var det absolut bästa året i hela mitt liv, sedan inleder jag 2012 med att må sämre än vad jag gjort på fem år. Underbar kontrast.

Jag får dåligt samvete när jag skriver negativa inlägg i min blogg, vilket är det enda jag gjort den senaste tiden. Jag vet inte ens varför. Kanske vill jag inte att någon som läser ska tycka att jag är en gnällig jävel som inte tar tag i sina problem. Jag måste sluta bry mig, är det någonstans jag inte behöver vara positiv är det på min blogg. Jag vill så gärna kunna ge mig själv en mental örfil och säga att jag ska skärpa mig och komma på fötter igen, men det går inte. Jag känner mig inte glad just nu och jag tänker inte låtsas som det heller, det kommer bara slå tillbaka dubbelt så hårt i framtiden. Jag vet inte vad jag ska göra för att ta mig ur det men jag vet att jag kommer komma på något. "Everything's going to be be okey in the end. If it's not okey, it's not the end." Vi är survivors.
Trackback
RSS 2.0