Lost in Hollywood

Ännu en riktigt bra dag!

x Inledde dagen med handledarkurs på trafikskolan. Ja, jag vet att jag är två år sen men nu är det gjord!!
x Köpte gymkort för två månader framåt. Ska träna tre gånger i veckan på morgonen innan skolan börjar, kan inte tänka mig många bättre sätt att starta dagen på! Trivs jag med gymmet fortsätter jag fram till sommaren, kanske kan få till en beach body för en gångs skull.
x Tvättat i lägenhetshusets tvättstuga för första gången. Jag visste inte hur man städar en tvättmaskin/torktumlare efter sig så jag har tagit hem tvätten till pappa, lite smått osjälvständigt. Nu är jag på g i alla fall och har redan bokat nästa boktid!

Nu ska jag nog powernapa och sen ikväll ska jag kolla film med Ville. HA DET! 

Kommentarer
Postat av: Bea

Var i halmstad gymmar du? :)

2012-01-21 @ 18:05:58
URL: http://passionated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0