Today, be good

Tumblr_lxu2hny8dd1qieq9mo1_500_large


Den här dagen började väl inte riktigt som jag hade hoppats på, blev så besviken att jag ville dö litegrann. Får skaka av mig det och göra det bästa av den här dagen ändå.

x Först blir det en promenad med Amanda. Ska även lämna böcker på bibblan som är försenade, blir det en hög avgift kommer jag hoppa i Nissan. Kan inte tänka mig tråkigare sak att lägga pengar på än en förseningsavgift på biblioteket.
x Sedan ska jag städa lägenheten PÅ RIKTIGT. Inte bara skriva det i bloggen och sen tänka att jag gör det imorgon. Nu menar jag allvar, okej? Okej.
x Måste göra klart fördjupningsfrågorna till Medeltiden, också något jag skjutit på hur länge som helst. Vill bara få dem gjorda nu.
x Tänkte även få tid till att färga håret ikväll. Blir en ny färg denna gången, känns som jag byter färg på håret som andra byter underkläder. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0