Artonde januari

Denna torsdagen har rockat. Ni som brukar läsa min blogg har kanske sett några negativa inlägg de senaste dagarna och jag har kommit fram till att mitt humör är halvt ostabilt just nu. Ena dagen vill jag sova i hundra år medan nästa älskar jag livet. Jag läste någonstans "Don't let a bad day make you feel you have a bad life" och jag kände mig extremt träffad. Under mina emodagar kan jag verkligen tycka att mitt liv suger fast att det bara är dagen som gör det.

Anledningar till att denna dagen har ROCKAT:

x Vaknade till ett meddelande från en person jag inte pratat med på vad som känns som en evighet (men som egentligen bara är 1,5 månad) och blev så himla glad.
x Drog och gymmade 6.30 och efteråt när jag duschat och fixat min inför skolan kände jag mig så pepp på i princip allt.
x Varit sådär galet fnissig i skolan och jag älskar att vara det, det om något äger.
x Slog mitt rekord i Temple Run!! Jag andas det spelet just nu, ser det framför mig så fort jag blundar. Haha.
x Nu ikväll har jag hängt i le park med Lisa. Druckit Cola, förfryst mina fötter och haft världens bästa talk om allt möjligt i två timmar.

I'm off to bed, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina S

Härligt :)

2012-01-19 @ 21:16:20
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0