Snodd lista

 

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, i princip alltid. Kanske lite för tidigt till och med.

HAR DU BRA KONDITION:
Bättre än vad jag tror att jag har, men absolut inte bra.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Haft borderline idag. Tyckt att livet suger och tyckt att livet äger. Jag vet inte.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart tror jag. Svart är fint och så ser man smal ut i det.

KAN DU LAGA MAT:
Absolut inte. Jag ber till gud fast att jag inte tror på honom att min framtida man kan laga mat, annars är vi screwed och kommer leva på färdigmat och bli feta och få diabetes och eventuellt dö i förtid.

VAD PLUGGAR DU:

Samhäll journalistik

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Nej nej nej. Är nog den minst fotogeniska människan jag vet, utan att överdriva.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:

Innan idag när jag tittade på Mean girls och tänkte på hur bra den var, och jag har inte ens mens just nu. Whatefuck.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

Nej.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ibland var den lite halvseg men vissa stunder var askalas.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Apelsinjuice, den första klunken är magisk.

ÄR DU NYTTIG: 
Hm, relativt. Fast inte alltid såklart.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja, fast det var ett tag sen nu. Letar som en jävla idiot atm.

ÄR DU BLYG:
Beror helt på vem jag är med. Träffar jag nya supersociala människor blir jag lite halvt stum och när jag väl säger något låter det retarderat, är det lite "lugnare" människor kan jag snacka ganska mycket. Är inte blyg bland mina vänner, fast att jag inte är den som tar mest plats heller.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
11 tror jag.

JAG SOVER:
På mage, alltid. F sa att man ser ut som en säl om man sover på mage. Skitsamma, det är svingött.

VAD SA DU SENAST?
"Hörs sen, hejdå"

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Sweden rock festival. Världens bästa!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Oftast surar/gråter jag för mig själv, men ringer Elaine, Tim eller mina föräldrar om jag känner för att prata.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
En pojkvän. Inte för sakens skull direkt, jag klarar mig ju utan. Jag behöver en pojkvän för att få bevisat för mig själv att jag kan tycka om någon på riktigt som kan tycka om mig tillbaka. Jag har så svårt att tro på det just nu och det är hemskt jobbigt.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Nej, jag har bara på mig fula skor. Älskar fula skor♥

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Det vet jag inte.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Ja.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Nej.

HAR DU KÖRKORT:

Nej och det kommer jag inte ha på ett tag heller. Dock ska jag ta det innan sommaren, det har jag bestämt mig för.

ÄR DU ENSAM NU:
Forever alone

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Nästa vecka blir det eftersom det är söndag just nu, men jag ser fram emot att börja skolan igen. Tycker om den!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0